Σάββατο 29 Μαρτίου 2014

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΡΔΙΟΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΣΗΣ

Έψαξα , έμαθα ,την γνώρισα , εκπαιδεύτηκα , εξασκήθηκα , προσπάθησα να  μετάδωσω τις γνώσεις μου . . . .  

Αλλά εψαχνα καιρό να βρώ κάτι που θα μου έδινε την ευκαιρία να μπορώ να αγγίξω τους net φίλους μου,να τους φέρω κοντά στην γνώστη σαν έννοια Κάρπα ,αλλά άγνωστή στους περισσότερους σαν Ελπίδα ζωής .
Όταν βρήκα αυτήν την εφαρμογή πραγματικά ενθουσιάστηκα , ένιωσα δυνατός και σίγουρος . Μου έδωσε δύναμη να συνεχίσω να παλέυω για τον στόχο μου ...



Την γνωριμία της " ΚΑΡΠΑ " ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ








Μία εκπληκτική εφαρμογή διαδραστικής εκπαίδευσης καρδιοναπνευστικής αναζωογόνησης και πνιγμονής.Εξασκηθείται ,παιδευτείτε  ΤΩΡΑ . . .
 
Εύχομαι να μη χρειαστεί ποτέ να δώσετε πρώτες βοήθειες σε κάποιον συνάνθρωπό μας που κινδυνεύει, αλλά αν παρ΄ελπίδα χρειαστεί καλό είναι να μην είστε απλοί μάρτυρες στο θάνατό του







Δεν υπάρχουν σχόλια: